BayCRM ile kontrol sizde!

Entegre müşteri portföyü yönetimi, pazarlama ve satış araçları, ön muhasebe ve cari takip, hesap/kasa yönetimi, gelir gider takibi, çek takibi, entegre çağrı merkezi sistemi ve dahası!... Bir işletmenin ihtiyaç duyabileceği tüm özellikler tek bir uygulama altında!

  • CRM Müşteri takibi
  • CRM + Ön Muhasebe
  • CRM + VoIP Çağrı Merkezi Sistemi
  • CRM + E-Ticaret Entegrasyonu
  • Cloud Platform ile tüm cihazlardan erişim kolaylığı!

1500+ Mutlu Kullanıcı

Zamanı, işinizi, müşterilerinizi, çalışanlarınızı, paranızı ve şirketinizi en iyi şekilde yönetin!

Özellikler

Portföy Yönetimi

BayCRM içerisinde yer alan tüm kontaklarınız aynı zamanda cari hesaba da sahiptirler. Böylelikle müşteri yönetiminin yanı sıra cari yönetimi de kolaylıkla yapılabilmektedir.

  • Portföy alacaklandırma, borçlandırma
  • Portföy tahsilat, ödeme
  • Tek Tıkla Arama (VoIP)
  • Tek TIkla SMS ve E-Posta Gönderme
  • Portföy ile ilgili geçmiş siparişleri, görüşmeleri raporlayabilme
  • Portföyleri guruplayabilme ve bu guruplar üzerinden satış iskontoları oluşturabilme
  • Hangi Portföy ile ne kadar çağrı görüşmesi yaptığınızı raporlayabilme
  • Portföylere not / doküman ekleyebilme

Fatura ve Satış Yönetimi

2 adımda kolayca fatura oluşturun, e-postayla gönderin, yazdırın ve raporlayın. İstediğiniz faturaya işlem geçmişi bilgisiyle kolayca ulaşın, faturalarınızı daha verimli yönetin. İster stoklu ister stoksuz ürün satışı yapın.

  • Stoklu ve stoksuz satış yapabilme
  • Fatura ve tahsilat makbuzu yazdırabilme
  • Faturaları e-posta ile gönderebilme
  • Satış faturalarına komisyon ekleyebilme
  • Vadeli tahsilatlar için hatırlatmalar oluşturma
  • EURO/USD satış yapabilme
  • Faturalara not / doküman ekleyebilme

Yapılan her satışlar için personellerinize fatura üzerinden komisyon ekleyebilirsiniz, komisyonlar personellerinizin cari kartlarına alacak olarak işaretlenir ve belirleyeceğiniz tarihte ödeme hatırlatması olarak takibini yapabilrisiniz.


Ürün Yönetimi

Gelişmiş ürün yönetimi sayesinde tek tıkla ürünün satış trajını, stok hareketlerini, konsinye ve zimmet durumlarını görebilirsiniz.

  • Dövizli Ürün ekleyebilme (EURO, USD)
  • Ürün bazlı stok raporlayabilme
  • Ürün bazlı satış raporlayabilme
  • Ürün zimmet ve konsinye raporlarını tek ekrandan alabilme
  • Sabit veya Süreli fiyatlı ürünler oluşturabilme
  • Online veya fiziksel ürün tanımlayabilme
  • Ürünleri gruplara ayırabilme
  • Ürün markaları tanımlama ve markalara göre gruplandırabilme

Çağrı Merkezi Entegrasyonu

Entegre VoIP sistemi ile CRM üzerinden tüm telefon görüşmelerinizi ve çağrılarınızı kolayca yönetebilirsiniz. CRM ekranı üzerinden tek tuşla kolayca arama yapabilir, gelen çağrılarda müşteri bilgilerinin otomatik olarak ekrana gelmesini sağlayabilirsiniz.

  • Tek tuşla arama
  • Otomatik Müşteri tanıma
  • Aramaları ekranda görebilme
  • Personel bazında günlük/aylık/yıllık görüşme süresi raporlayabilme
  • Portföy bazında günlük/aylık/yıllık görüşme süresi raporlayabilme
  • Gelişmiş görüşme raporları alabilme

Banka ve Kasa Takibi

Hesap takip modülü ile banka hesaplarınızı, kasa hesabınızı anlık olarak takip edebilir ve gelir, giderlerinizi raporlayabilirsiniz.

  • Sınırsız sayıda hesap oluşturabilme
  • Sınırsız sayıda banka hesabı oluşturabilme
  • Hesaplardan Giriş/Çıkış yapabilme
  • Hesaplar arası virman oluşturabilme
  • Sınırsız sayıda Gelir ve Gider kalemleri oluşturabilme

Takvim/Ajanda Yönetimi

Müşterilerinizin özel günlerini takvim üzerinden takip edebilir, kullanıcılarınız ile ilişkili olaylar ve yinelenen olaylarlar oluşturabilirsiniz

  • Kullanıcılar ile ilişkili olaylar oluşturabilme
  • Otomatik portföy özel günleri görebilme
  • Yinelenen olaylar oluşturabilme
  • Süreli olaylar oluşturabilme
  • Olaylara bağımsız renk ve görsel atayarak sınıflandırabilme
  • İlişkili personellere SMS veya E-Posta ile otomatik hatırlatma gönderebilme

Hedefler oluşturun takip edin, yönetin

Personellerinize veya takımlarınıza günlük, haftalık, aylık hedefler belirleyin. Bu hedefler üzerinden pirim verin raporlayın yönetin.

  • Personel bazlı hedef oluşturabilme
  • Satış, Satış görüşmesi, Telefon Aramaları, Ziyaret, Teklif etkinliklerine hedef belirleyebilme
  • Oluşturduğunuz takımlara hedef tanımlayabilme
  • Personellerinizin hedeflerini kendi ekranlarında bağımsız olarak gösterebilme

WebDisk Entegre Dosya Yönetimi

Tüm dosyalarınızı cloud platformdan yönetin istediğiniz dosyalara dilediğiniz yerden erişin.

  • Personel Bazlı özel dosya yönetimi
  • Şirket içi ortak dosya yönetimi
  • Tek tıkla dosyalarınızı paylaşabilme
  • Yükleme limiti olmadan dilediğiniz boyutta dosya yükleyebilme
  • Dilediğiniz her yerden erişim imkanı

Not ve Doküman yönetimi

Tüm işlemlere notlar ekleyin, notlarınıza dosyalar ekleyerek saklayın.

  • Sipariş, Fatura, Personel, Müşteri, Teklif ve Teknik servis dosyalarınıza notlar / görseller ekleyebilme
  • Görev ve Etkinliklerinize notlar / görseller ekleyebilme
  • Görsel doneler ekleyerek notlarınızı zenginleştirin
  • Her personelin eklediği notları bağımsız olarak görün

Konsinye ve Zimmet Yönetimi

Konsinye ve zimmetlediğiniz ürünleri tek bir alandan kontrol edin.

  • Müşteri Ürün konsinyeleri oluşturabilme
  • Personellerinize ürün zimmetleyebilme
  • Konsinye ve Zimmet durumlarını ürün kartlarından görebilme
  • Detaylı raporlama

Cari Hesap yönetimi

BayCRM üzerinde yer alan tüm kontaklarınız aynı zamanda cari kartada sahiptirler!

  • Cari Kart üzerinden Ödeme ve Tahsilat yapabilme
  • Cari Alacaklandırma ve Borçlandırma
  • Cari hesapları borç, alacak bazında raporlayabilme

Müşteri bazlı çağrı raporları

Tüm kontaklarınızın kartından geçmişe dönüş çağrı raporları alabilirsiniz.

  • Kontak bazlı detaylı çağrı raporları alabilme
  • Telefon görüşmelerini otomatik olarak faturalayabilme
  • Otomatik müşteri tanıma

Kota Hedefleri Oluşturun, Pirimlendirin

Personellerinize çağrı kotaları oluşturarak pirimlendirebilir ve performanslarını ölçeklendirebilirsiniz.

  • Personel Bazlı Hedef/Kota Oluşturma
  • Takımlar oluşturarak bu takımlara personel ekleyebilir ve takımlara Hedef/Kota oluşturabilme
  • Yapılan her çağrıyı etkinlik ekranından detaylandırabilme.

Görev & Etkinlik Yönetimi

Görevler oluşturun, ilişkilendirin iş akışınızı programlayın!

  • Personel ilişkili görev etkinlik oluşturabilme
  • Görev ve etkinliklere doküman yükleyebilme
  • SMS ve Eposta olarak hatırlatma alabilme.
  • Görevlere not / doküman ekleyebilme

Teknik Servis Yönetimi

Servis dosyaları oluşturun, ilişkilendirin ve faturalandırın!

  • Personel ilişkili servis dosyaları oluşturabilme
  • Servis dosyalarına stoktan parça/ürün ekleyebilme
  • Barkod ve Servis formu yazdırabilme.
  • Servis işlemlerine görsel ve notlar ekleyebilme

Teklif Yönetimi

Teklif dosyaları oluşturun, ilişkilendirin ve faturalandırın!

  • Personel ilişkili Teklif dosyaları oluşturabilme
  • Teklif dosyalarına stoktan ürün ekleyebilme
  • Teklif formu yazdırabilme.
  • Teklif dosyalarına not / doküman ekleyebilme

Sektörel Modüller

Klinik Yönetimi

Standart özelliklere ek olarak hasta takibi, randevu ve muayene kartları oluşturabileceğiniz modül.

Araç Filo Yönetimi

Standart özelliklere ek olarak araç takibi, GPS araç izleme, araç giderleri, randevu takibi yapabileceğiniz modül.

E-Pazaryeri

Standart özelliklere ek olarak n11, gittigidiyor, sanalpazar gibi e-ticaret siteleri üzerinden sipariş takibi, satış işlemleri yapabileceğiniz modül.

Pazarlama / Satış

Standart özelliklere ek olarak çağrı merkezi üzerinden yapılan satışları takip edebileceğiniz, raporlayabileceğiniz ve ölçeklendirebileceğiniz modül.