SipSis CRM V2.1

SipSis CRM;
Sipariş yönetimi, e-ticaret sipariş yönetimi, çağrı merkezi yönetimi, çağrı merkezi satış yönetimi modüllerini içerisinde barındıran bir CRM Uygulamasıdır.

E-Pazaryeri (n11, gittigidiyor, sanalpazar), e-ticaret siteleriniz veya yaprak sitelerinizden gelen tüm siparişleri tek bir ekrandan görebilir bu siparişleri yönetebilir, kargolama ve sevk departmanlarına yönlendirebilirsiniz. Çağrı merkezi entegrasyonu ile personelleriniz sıcak satış işlemlerini bu ekran üzerinden yapabilir ve raporlayabilirler.

Gelişmiş yönetim sistemi ile yarpak sitelerinize tek bir tıklama ile online olarak sipariş formu oluşturabilir ve web sitenize sipariş formunu entegre edebilirsiniz. Tek bir tıklama ile site satış raporu, temsilci satış raporu ile siparişlerinizi ölçekleyebilir, reklam kaynakalrınızdan gelen dönüşümleri online takip edebilirsiniz.

6 Yılda 1000+ Web Sitesi, 100+ Çağrı merkezi, 1 Milyon Sipariş

SipSis Crm ile yönetildi!

Başlıca Özellikler

E-Pazaryeri Entegrasyonu

Sadece birkaç adımda CRM uygulamanızı E-Pazaryeri mağazanız ile entegre ederek tüm siparişlerinizi tek bir ekrandan yönetebilir, fatura ve sevk işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Çağrı Merkezi Yönetimi

Voip entegrasyonu ile otomatik aramalar oluşturabilir, tek tıklama ile arama yapabilir, otomatik müşteri tanıma ile gelen çağrıyı anında CRM ekranınızda görebilir, Agent bazında görüşme raporları alabilir, görüşme kayıtlarını dinleyebilirsiniz.

Personel / Agent Yönetimi

Sisteminize müşteri temsilcileri ekleyebilir ve eklediğiniz temsilcileri dilediğiniz gibi yetkilendirebilirsiniz. Personellerinizin satış raporlarını anlık olarak alabilir, satış/görüşme süresi gibi hedefler belirleyerek primlendirebilirsiniz.

Sipariş Formu Sihirbazı

Yaprak siteleriniz için birkaç adımda sipariş formları oluşturabilir ve bu formları zahmetsizce web sitenize ekleyebilirsiniz. Tüm web sitelerinizden gelen siparişleri tek bir ekrandan görebilir ve yönetebilirsiniz.

Bayi Yönetimi

Sisteminize bayi kullanıcıları oluşturarak bayilerinize özel bir ekran tanımlayabilir, oluşturduğunuz bayilere komisyon oranları belirterek bayilerinizin sisteme girdiği her siparişin otomatik olarak hakedişlerini hesaplatabilir, bayi cari hesaplarınızı rahatlıkla yönetebilirsiniz

Site Bazlı Ödeme Modülleri

Her yaprak siteniz için farklı ödeme modülleri tanımlayabilir, kredi kartı veya mail order ile ödeme kabul etmek istemediğiniz web sitelerini kolaylıkla ayarlayabilirsiniz.

Tamamlanmamış Sipariş Takibi

Yaprak sitelerinizi ziyaret eden kullanıcıların sipariş formlarını terk etmeleri durumunda anlık olarak bu kayıtları görebilir ve ziyaretçinize geri dönüş yaparak sıcak satış yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Gelişmiş Ürün Yönetimi

Entegre ürün yönetim modülü ile ürünlerinize farklı fiyat varyasyonları tanımlayabilir, ürün opsiyonları girebilir (Renk,Beden vb...) birkaç adımda e-pazaryeri mağazanızda ürünlerinizi satışa çıkarabilirsiniz.

Gelişmiş Kargo Yönetimi

Siparişlerinizin kargo durumlarını guruplayabilir,. Entegre kargo excelleri ile gönderilerinizi tek seferde aktarabilir, özel Excel şablon aracı ile dilediğiniz formatta siparişlerinizi dışarı aktarabilirsiniz.

Sanal Pos Desteği

Yaprak siteleriniz üzerinden tüm Türkiye bankalarının yanı sıra Payu, iPara, İyizico gibi ödeme sistemleri ile entegre bir şekilde ödeme kabul edebilir, manuel ödeme modülü ile CRM Uygulamanız içerisinden kredi kartı tahsilatları yapabilirsiniz.

CallBack (Arama Talepleri)

Web sitelerinizden telefon numaralarını bırakan ve aranmak isteyen müşterilerinizi tek bir ekrandan görebilir, raporlayabilir ve personel bazında pirimlendirebilirsiniz.

OutBound (Dış Aramalar)

Kendi müşteri verilerinizi sisteme excel'den aktarabilir ve bu verileri arama havuzları oluşturarak personellerinize dağıtabilir, çağrı merkezi entegrasyonu ile otomatik arama havuzları oluşturabilirsiniz.

Entegre Ajanda ve Takvim

Entegre ajanda ve takvim uygulaması ile personelleriniz kendilerine görevler/olaylar tanımlayabilir, diğer personeller ile ilişkili hatırlatmalar girebilir ve tek bir ekrandan iş akışlarını yönetebilirler.

İş Akışı

Personel bazlı iş akışı ekranı ile tüm personelleriniz Arama Talepleri, Sipariş işlemleri, dış arama görevlerini görebilir ve iş akışlarını takip edebilirler.

Reklam/Kampanya Yönetimi

Tv, Radyo, Internet vb. reklam kanallarınız için kampanyalar oluşturabilir, reklam kanallarından gelen dönüşümleri detaylı olarak analiz edebilir ve reklamlarınızı ölçeklendirebilirsiniz.

Anlık İstatistik (Web)

Live Stat özelliği ile anlık olarak yaprak sitelerinizdeki ziyaretçileri görebilir, Cihaz bazlı ölçeklendirme yapabilirsiniz (Mobil,Tablet,Masaüstü)

Anlık İstatistik (Çağrı Merkezi)

Çağrı Merkezi Wallboard ekranı ile hangi dahiliniz o an kiminle görüşüyor, günlük gelen ve giden çağrı süreleriniz neler, cevapsız/kayıp çağrılarınız gibi raporları tek bir ekrandan hem grafiksel hem de metinsel olarak görebilirsiniz.

Yetki Kısıtama Sistemi

Sisteminizdeki kullanıcıların CRM uygulamanızın belirli alanlarına erişmesini sağlayabilir, ilgili olmadığı alanlara erişimini engelleyebilirsiniz.

Maksimum Güvenlik

CRM uygulamanız içerisinde entegre bulunan BruteForce koruması ile sistem erişimlerinizi kontrol altına alabilir, uygulamanıza sadece belirli IP adresleri üzerinden erişim sağlanmasını ayarlayabilir, dilerseniz personel bazlı IP kısıtlamaları uygulayabilirsiniz.

Fatura / Etiket Yazdırma

Faturalarınızı ve sipariş etiketlerinizi tek bir tıklama ile yazdırabilir, entegre fatura tasarım aracı ile matbu evrak tasarımınızı kolayca uygulayabilirsiniz.

Gelişmiş Raporlama

Site satış raporları, bayi raporları, sipariş raporları, personel raporları ve çağrı merkezi raporları dahil olmak üzere gelişmiş rapor merkezi aracı ile tüm işlemlerinizi detaylıca raporlayın.

Satın Al

  • 1+2 (3) Kullanıcı
  • Opsiyonel
  • Opsiyonel
  • Aynı Gün
  • 1+5 (6) Kullanıcı
  • Opsiyonel
  • Opsiyonel
  • Aynı Gün
  • 1+10 (11) Kullanıcı
  • NetGSM BayVoip
  • Opsiyonel
  • Opsiyonel
  • Opsiyonel
  • 24/48 Saat
  • 1+15 (16) Kullanıcı
  • NetGSM BayVoip
  • Opsiyonel
  • Opsiyonel
  • Opsiyonel
  • 24/48 Saat

Ek Hizmetler ve Modüller

Ek modül ve hizmetler uygulama içerisinde yer alan MAĞAZA bölümünden veya web sitemiz üzerinden online alınabilmektedir.

1 EK KULLANICI

Standart


12$/1 Yıl

1 EK KULLANICI

VoIP Destekli


19$/1 Yıl

E-Pazaryeri

n11 Entegrasyonu


224$

E-Pazaryeri

Gittigidiyor Entegrasyonu


224$

E-Ticaret

Opencart Entegrasyonu


49$

E-Ticaret

Özel E-Ticaret Entg.


310$

VOIP

Asterisk Voip Entg.


421$

VOIP

3CX Voip Entg.


421$

MUHASEBE

E-Fatura


219$

MUHASEBE

Logo Tiger & Netsis


320$

Görsel Videolar

ANA GİRİŞ EKRANI

ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ (VoIP)

PERSONEL HEDEF PRİM SİSTEMİ

WEB SİTESİ, ÜRÜN VE SİPARİŞ FORMU

OUTBOUND ARAMA HAVUZU İŞLEMLERİ

KULLANICI (AGENT) OLUŞTURMA

MANUEL SİPARİŞ OLUŞTURMA

WEBSİTE İSTATİSTİKLERİ

BAYİ YÖNETİMİ

ÖZEL EXCEL/XML AKTARIMLARI